Thema's

Verzending

Algemeen

Onze insteek bij het verzenden van uw bestelling is om dit zo goedkoop mogelijk en duurzaam te laten plaatsvinden. Wij doen dit door, waar mogelijk, verpakkingsmaterialen te hergebruiken. Daarnaast voegen wij geen onnodige papieren, zoals bijvoorbeeld een factuur toe aan de bestellingen.

Bepalen verzendkosten

U plaatst uw bestelling en kiest de verzendwijze. Wij gaan daarna voor u aan de slag.

Na het plaatsen van uw bestelling zoeken wij de door u bestelde producten bij elkaar en bepalen het (totale) gewicht en formaat. Aan de hand van gewicht, formaat en de door u gekozen verzendwijze bepalen wij de verzendkosten. U betaalt alleen het daadwerkelijke tarief van de gekozen vervoerder.
Indien een andere verzendwijze ons logischer lijkt te zijn, brengen wij u daarvan op de hoogte. U maakt de definitieve keuze.
Deze werkwijze geldt voor het verzenden van bestellingen zowel binnen als buiten Nederland.

Beschadiging

Is tijdens het transport door de vervoerder een beschadiging opgetreden aan uw bestelling?
Wij verwachten dat u binnen 1 dag na ontvangst van uw bestelling ons hiervan per e-mail op de hoogte brengt. U stuurt daarbij een foto mee van de bestelling waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dit biedt ons de mogelijkheid eventueel een klacht bij de vervoerder in te dienen.

Mocht er iets anders mis gegaan zijn met uw bestelling laat ons dit binnen 1 dag na ontvangst van uw bestelling per e-mail weten. Wij nemen contact met u op om in overleg tot een oplossing te komen.

Retour zenden

Is er een andere reden om contact met ons op te nemen naar aanleiding van uw ontvangen bestelling?
Wij stellen het op prijs indien u binnen 1 dag na ontvangst van uw bestelling ons daarvan per e-mail op de hoogte brengt. U heeft na ontvangst van uw bestelling veertien dagen de tijd om (een deel van) uw bestelling te retourneren. Een verkeerd besteld product of een defect kunnen redenen zijn om (een deel van) uw bestelling te retourneren. Alleen in en na overleg met PaperCraft’s Hobby kunt u dit doen. Voorwaarde is dat alleen een product teruggestuurd kan worden in de oorspronkelijke staat en dat het product, niet gebruikt en ook niet geopend is geweest.

De kosten van het retour zenden komen voor uw eigen rekening. U bent verantwoordelijk voor een onbeschadigde aankomst van de retourzending.
Na ontvangst van uw retourzending controleren wij de staat van het product. Belangrijk is dat het product ongeopend, ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking retour gekomen is zonder enige vorm van beschadiging. Indien dit het geval is, storten wij het aankoopbedrag van het door u bestelde product aan u terug.

Menu